Трети национален конкурс за студентско и ученическо есе
Ако си ученик или студент, не пропускай Третия национален конкурс за есе, организиран от Клуб „Финанси“ при едноименната катедра на Икономически университет – Варна!
През първите две години над 350 ученици и студенти от България и Европа изпратиха своите креативни есета. Очакваме и твоето!
Темите тази година са:
- За студенти – „Бежанската криза през погледа на икономиста“
- За ученици – „Моите финанси формират моето бъдеще“.
Изпрати есето си в обем до 5 страници до 31.03.2016 г. на адрес essays_finance@ue-varna.bg! НЕ пиши своите данни в есето! То трябва да бъде анонимно. Остави трите си имена, курс/клас, специалност и университет/училище като текст в писмото.
Председател на журито е проф. Стефан Вачков – ръководител катедра „Финанси” на ИУ – Варна. Най-добрите есета ще бъдат публикувани, а авторите им ще получат награди от нашите спонсори. Всеки автор ще получи грамота за участие и изненада! Награждаването ще се проведе през април в Икономически университет – Варна.
Следи последните новини около третия национален конкурс за есе в сайта ни или нашата facebook страница!
Кои са нашите спонсори?
Периодично ще издаваме някои тайни за нашите спонсори и наградите.
За втора поредна година наш спонсор е ICN.Bg – най-голямата хостинг компания в България, основана през 2004 и успешно доказала се като надеждна и бързо развиваща се високо технологична компания. Портфолиото на ICN.Bg е изключително богат микс от продукти – споделен хостинг, домейн имена, cloud хостинг, VPS, наети сървъри, колокация, SSL сертификати както и множество допълнителни услуги. Използвайки услугите на ICN.Bg потребителите могат да разчитат на високо ниво и качество на обслужване 24/7. Екипът техническа поддръжка на компанията винаги е насреща да съдейства или помогне при нужда. Потребител на ICN.BG имат възможност първи да получават най-интересните и иновативни услуги от световния хостинг пазар, които компанията пуска винаги първа на локалния пазар. ICN.Bg гарантира надеждност благодарение на изключително мощното и качествено оборудване разположено в два дата центъра – в България и Германия.
За трета поредна година “Капитал” застава зад Националния конкурс за есе. “Капитал” е медиата на хората, които вземат решения. Предоставя полезна и професионална бизнес информация, обективен коментар и задълбочен анализ на случващото се. Капитал гледа напред и мисията му е да дава прогноза какво предстои. Медиата е отговорна към читателите си, следва принципите на качествената журналистика и държи на етичните стандарти в професията.
Под марката “Капитал” излизат няколко продукта, всеки с различна добавена стойност. Сайтът capital.bg е за бързи бизнес новини и най-важните теми от деня, представени в контекст. Деловият всекидневник “Капитал Daily” добавя анализ и коментар на случващото се и разглежда бизнес средата в България в дълбочина. А седмичникът “Капитал” прави селекция на значимите събития в политиката, икономиката, бизнеса и дава разбиране за пълната картина с ексклузивно разработени теми и журналистически разследвания.
“Капитал” има мобилна версия на сайта, приложения за iPhone и смарт телефони с платформа Android, както и версии за iPad и електронния четец Kindle.
“Капитал” е и платформа за бизнес събития и високопрофилни конференции като “Годишната среща на бизнеса с правителството”, Digitalk и Citytalk.
Месечната аудитория на “Капитал” е 550 000 души. “Капитал” излиза в 20 000 бройки, от които 6 000 са бизнес абонати. Тиражът на “Капитал Daily” е 9500, от които 7 500 са бизнес абонати. Сайтът на “Капитал” се посещава от 400 000 уникални браузъри месечно. 9% от тях четат през мобилни платформи.
Най-добрите трима в студентския и в ученическия конкурс ще получат годишен дигитален абонамент за в. “Капитал”.
“КАРИЕРИ” също подкрепя конкурса. КАРИЕРИ е онлайн чрез портала с обяви за работа и кариерно развитие karieri.bg, но и на хартия чрез специализираните седмични рубрики за мениджмънт и HR на вестниците “Капитал” и “Капитал Daily”. В онлайн и принт изданията под марката КАРИЕРИ можете да намерите обяви за работа и информация на тема кариерно развитие, мениджмънт и управление на човешките ресурси.
КАРИЕРИ пише за всичко около работата от избора на професия до управлението на хора и процеси. Сайтът karieri.bg e информационен център, в който могат да се намерят обяви за работа, ориентирани към хора с високо образование, новини за стажове, стипендии, обучения, както и полезни съвети и инструменти за кариерно развитие. Той се използва и от студенти, и от работещи хора, млади, но и опитни специалисти, които търсят възможности за по-добра реализация. Принт изданията, чиито теми се публикуват и онлайн на karieri.bg, са полезен помощник за HR експерти и мениджъри, които търсят професионална информация за управление на хора, специализирана правна или аналитична информация за пазара на труда.
Karieri.bg се посещава от 158 000 уникални браузъри месечно и 7200 уникални браузъри дневно. Импресиите на сайта за един месец са около 620 000. Достъпен е и през мобилната си версия. Най-добрите трима участници в двете категории ще получат от “Кариери” кариерни гидове за професионално развитие. Техните есета ще бъдат публикувани и в онлайн изданията на “Капитал” и “Кариери”.
За втора поредна година приятелите ни от Beehive се включват като спонсори в конкурса. Beehive Co-working space е първото във Варна и извън София споделено работно място. Beehive събира група от хора, които работят независимо един от друг, но споделят еднакви ценности и се интересуват от синергията, която се получава при работа със съмишленици и таланти в едно и също пространство. Целта на Beehivе e да предостави различно работно място, да събере и обедини идейни и креативни личности, да бъде среда за ефективно развитие на бизнес интересите. Усилията им са насочени към изграждането на общество от предприемчиви хора, които развиват иновативни проекти в България. За да го постигне, Beehive организира ежеседмични безплатни обучителни и социални събития като лекции, уъркшопи и нетуъркинги с преуспели хора от бизнеса, които предават своя практически опит. Темите са свързани с предприемачество, маркетинг, технологии, финанси, бизнес, култура и лайфстайл, ИТ.
Beehive ще награди 10-те най-добри студентски и 5-те ученически есета с билети за техни събития.
Спонсор на Трети национален конкурс за есе е и Делтасток – инвестиционен посредник, познат на българския и международен пазар вече повече от 16 години. Компанията предлага онлайн търговия с над 1100 финансови инструмента, сред които валути, благородни метали, акции и др. Клиентите на Делтасток имат възможността да търгуват през собствената платформа на компанията – Delta Trading – която се предлага във версии за desktop, web и мобилни устройства, както и през платформата MetaTrader 4. Компанията предлага услугите си на индивидуални инвеститори и институционални клиенти от над 100 страни по света и се стреми да осигури най-добрите условия, технологии и качество на обслужване.
За първи път в редиците на нашите спонсори се нарежда и „АЛКОМЕТ“ АД, гр. Шумен. Компанията има над 35 – годишен опит в производството на алуминиеви валцови и пресови изделия. АЛКОМЕТ е един от водещите производители на Балканския полуостров и единствената по рода си компания на територията на Република България, съчетаваща производството на двата вида продукти. С близо 35-годишен опит в областта на цветната металургия днес тя се нарежда сред 100-те най-добри български компании по приходи от дейността, както и сред 100-те най-големи български работодатели. Мисията на Алкомет е да бъде социално отговорна и екологично ориентирана компания, която предлага иновативни решения на своите клиенти и нови възможности на своите партньори. През 2013 г., за шеста поредна година, компанията бе удостоена с приза „Дарител на годината” от Община Шумен.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!